sâmbătă, 7 mai 2011

De ce?

     -De ce mai stai aici?De pleci şi vi cînd vrei?De ce nu mă laşi pe mine să mă îndepărtez?De ce vi şi mă goneşti?De ce stai şi nu păşeşti?De ce?
Gîndurile mele am impresia că nu îmi mai aparţin..sunt departe de orice adevăr,de orice relatare a prezentului..sunt undeva acolo..acolo unde vrem să ajungem.Ele aşteaptă sunt inocente asemeni pruncului însetat de iubire.Gîndurile sunt ce vrem noi..însă noi numai suntem nimic!Nimic mai mult decît suflete secate de iubire,de ură,de magie..căci de viaţă sunt pline..DAR de viaţă cruntă înecată în "dulci nimicuri"..
  Mă uit la tine şi mă vad pe mine!Văd cum eşti singur si trist,vad cum nimanui nu îi pasă DE CE?!..De ce eşti aşa..aşa cum nici tu nu ştii de ce,cînd,unde..
Suntem martorii a ceea ce simţim,suntem martorii a ceea ce facem..suntem martorii distrugerii speciei de pămînteni ce au doar dragoste de oferit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu