vineri, 11 aprilie 2014

Întoarcerea

  Același decor ascuns după alte mii și mii de gânduri ,același fudal ghibusit după alte mii și mii de culori , același sonor ocrotit de alte mii și mii de șoapte...același om răpus după alte mii și mii de prăbușiri și ridicări .
 Mi se pare stradiu cum după atâta timp de tăcere ,timp în care să-ți spun sincer am fost într-o cușcă a propriei regăsiri ,am izbutit abia acum în a-mi aduce aminte cine sunt , ce fac , ce însemn și...ce caut .Așadar, îți aduci aminte de mine ?Am încercat în multe nopți și zile lungi să te fac să mă examinezi , doar că mereu uitam esențialul ,tu cunoști doar atât cât te las să vezi .Știi, e o minciună să pretinzi că cineva te cunoaște așa cum tu crezi , căci , în fond , ne camuflăm treptat și iluzoriu; crezând că așa egoul  va zâmbi mulțumit și orgolios.
  O să consider asta o nouă șansă de refacere a unei prime impresii .O să îți spun că am o privire seacă și banală ,o să te asigur că am o mână rece și aspră ,o să te previn că am o inimă caldă și puternică .
 Dar suficient cu vorba despre ce am , știu ! Aștepți să-ți povestesc o parte din mine , o parte din ceea ce azi înseamnă "anii ce au trecut " .O să fac și asta , doar că mai lent ...am același gol pierdut în așternut ,precum cercelul hazliu ce se odihnea departe de urechea mea .
  Nu sunt puține momentele în care eșecurile ți se păr blesteme ,iar în acele clipe de reper inexistent te refugiezi în singura canapea ce nu te ceartă : în foc .Arzi mocnit , nu te aude , nu te vede ,nu te simte nimeni și ești mulțumit , îți faci promisiuni ,culminând cu ideea că nu poți lăsa urme acolo unde nici măcar nu ai fost .Asta este golul , incapacitatea de înțelegere .Și nu mă refer doar la tine , mă refer la tot .
  M-am grăbit într-o lume străină în care inexistența unei suferințe mă făcea să o caut sub orice formă , așa că...am încercat să o aflu în ceea ce visezi .În iubire . Ah ,totul se leagă de acest absolut ce poartă atâtea crucii. Ți-ai văzut crucea?Sunt sigură , acest orgoliu proaspăt de supremație mă face să domnesc peste răspunsuri ,dar să revin la ceea ce căutăm . A da, la suferință , la iubire ..Cu riscul de a fi etichetată , îți spun că sunt noțiuni vagi , pe care nimeni niciodată nu le-a deținut complet .Suferința și iubirea sunt asemeni ploilor de august , când crezi că ajung la final  îmbracă o altă formă ,sunt spirite ale propriei conștiințe ce încearcă să-și găsească un rol .
  Ce mod sublim de perspectivă !Straniu cum schimbările anotimpului rămân în mintea ta ca repere din anii ce au trecut .Sunt în clipa în care , căzută pe ,sau pe lângă idei , am realizat o creștere abruptă ;o înaintare și o radicală rupere de origine .2014 , sumbru an ,pare că e o fantomă și o scuză în același timp...Scuza formei fără oprire .
  M-am întors acolo , ca să pot pleca de aici ...din tine,căci din mine nu mai pot și nu mai vreau să fug.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu