vineri, 15 aprilie 2011

Îţi mulţumesc

  E ceva putred aici..îti spun e mintea mea ce o ia razna pe zi ce trece...de exemplu azi.Azi ceva straniu în mintea mea.Simt nevoia să mulţumesc oricui despre orice..despre zîmbetul inocent de dimineată,despre lacrima de la apus..despre inocenţa destinului..despre întunericul inimi tale..despre toate aş mulţumi acum.
  Acum se scufundă secretul..acum se uită prezentul..acum e acum..acum e oriunde îţi e inima..Şi eu îţi mulţumesc pentru tot..
  Îti mulţumesc că ai găsit în mine persoana pe care să o lovesti ,îţi mulţumesc că mă faci să plîng zi de zi şi îti mai mulţumesc că mă iubesti aşa cum eu visez albastrul infinit..Aş ezita să îti spun de ce îti mulţumesc într-o zi normală pentru defecte însa azi,îti mulţumesc că ai plecat pentru a putea afla eu toate chinurile!Ce aş fi fost într-o joi dacă tu erai un generic final?Îţi spun tot eu:aş fi fost un suflet distrus,un matur infantil..sau..isteria avea să mă domine..ciudat!Dar mulţumesc!
  Eşti o bestie..iar eu îti mulţumesc şi nu pentru fericire ci pentru normalul existenţial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu