sâmbătă, 1 octombrie 2011

In mintea pruncului

   Tin sa precizez ca aceasta postare este un pamflet si trebuie tratată ca atare!
                                  Simina Maria Pantilimon-Am trecut cu bine peste o luna,mă îndrept spre alte multe luni din viaţa mea.Am acumulat în aceasta luna cam tot ce aveam nevoie pentru mai departe:trucuri noi,date despre aceasta lumea dar mai ales cate ceva despre cei ce mă înconjoară cam zi de zi.Ei,cred ca eu nu ştiu mare lucru căci îmi petrec timpul cu somn mîncat si din cînd în cînd cate o vorba asa pe limba mea,mai ascutita.Recunosc ca o speri pe mama la culme cînd tresare speriată din pat dar ce sa faci..e o fata mica mica pe care toţi încep sa o iubească fără limite,nu ca m-as lauda dar cum sa nu mă iubească?!Am mai aflat eu ca tata s-a apucat de strîns bani pentru farduri,i-as spune ca trebuie sa strîngă ca..am pe cineva care mă va învaţă sa fiu "fashion".-am scris toate asta prin telepatie,inspirată de blogul lui Bebe Mircea,care..mi-ar putea fi un pretendent!
   Ei bine..sa revin eu,am ţinut sa fac acest "dar" zic eu,minunatilor mei Pantilimoni!
La mulţi mulţi ani Simina!Sa cresti mare,sa ne bucuri zi de zi,noi aşteptăm sa te iubim mai mult decît am facut-o in aceasta luna!!!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu