joi, 13 octombrie 2011

Sentiment etern

  Voi creşte!Îmi voi spune peste ani ca te-am iubit si m-ai crescut..însă mai e timp pana cînd secundele mă vor duce în alt an,în alt spaţiu,în alta perioada din viaţa mea..
  Pana atunci voi încerca sa nu dau doi bani pe privirea ta,voi încerca chiar sa mă mint,sa-i ajut pe ceilalţi căci pe mine nu cred ca mă voi reabilita..eu sunt pierdută si doar din vina mea..!
  Sunt singura intr-o lume răvăşita,intr-o lume în care vreau sa te aduc pe tine..Asa sunt acum..si probabil si mîine voi fi la fel..singura pe o banca abandonată dintr-un parc solitar..Îţi voi întîlni privirea..abia atunci va începe o scurta fericire,acea privirea ce m-a turmentat în noaptea întîrziată ce se grabea sa schimbe o parte din alta privire,din privirea inimii ce tipa,urlă de dor,de neînţelegere..
 Cum as putea sa te aduc pe calea voinţei mele,astfel raspunzandu-mi la temătoarea iluzie?...Cum sa fac sa-ti multumesc din nou,asa cum făceam în postarea uitată:pentru normalul existenţial ci nu pentru frumuseţe?
  Spune-mi TU ce simt!Căci eu nu ştiu sa o mai fac..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu