marți, 17 ianuarie 2012

Balon de săpun

  Sunt zdrobita de tot ce înseamnă vorba..sunt sfîşiata de forma cuvintelor,de încărcătura lor...sunt eu..sunt naiva de ieri...parcă azi sunt o naivă plecată!
  Stau si privesc cum Soarele începe sa-si elibereze victimele prinse în captivitate la început.
 Azi mă opreşte ceva din a spune:"Sunt fericită",mă opreşte dezamăgirea gîndului meu asasin.Azi mă simt din nou obligată sa-mi reamintesc cine sunt..sa-mi amintesc ca sunt sufletul pierdut în vorbe!As pune ca azi sunt doar vorbe goale..însă!Azi e dezamăgirea..sunt dezamagita de mine!De faptul ca îmi fur fericirea,ca nu îndrăznesc sa o am pe deplin..ca îmi e teamă sa te las pe tine sa conduci spre mine!Si ştii?Sunt dezamagita de noi...
  Azi Universul meu e un balon de săpun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu