miercuri, 1 februarie 2012

Pas cu pas

  Cum sa te întorci in sufletul tau?Cum sa cauţi răspunsuri pe care nu le vei primi?Nu ştii dar vrei..lupti cu propria fiintă..si plîngi confuz intr-o camera deloc tristă,inima-ti plînge,mintea-ti fuge iar trupul-ti moare.
  Nu te mai alina nimic,nici măcar fundalul invalmasit în caldura zilei de mai..nici măcar asta..Eşti tu cu tine!Si ştii ce faci?Te minţi,te minţi cînd eşti cu ceilalţi,te minţi ca eşti bine dar nu poţi sa te minţi cînd îţi intalnesti privirea în oglindă,privirea caldă obosită ce-ti surîde dorind înţelegere.
  Ajungem la un punct..în care nu ştim ce vrem si cum vrem..riscăm sa pierdem ce putem avea..alegem sa fim nimic!Ne dăm seama de asta?Tu îţi dai seama ca greşeşti?Eu,recunosc,îmi dai seama dar..după ce am greşit după ce încerc sa te alin uitînd de mine!Suntem la fel..suntem pierduţi intr-o lume meschina, în care păcatul nostru suntem noi!Si..stîrneşti aceeaşi lupta..dar ştii ce doare mai tare?Doare cînd vezi oameni trişti..si doare tare cînd te vezi pe tine mai trist decît ieri..cînd îţi dai seama ca eşti singurul vinovat..Eu?!?Da asta fac,îţi spun ţie:sunt vinovata mea!
  Si o sa vină o zi în care scuzele nu vor mai avea nici un rost!..O zi în care contrar dorintelor mele..voi lăsa armele jos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu