duminică, 30 decembrie 2012

Fără explicație

  Salvează-mă din blestemul ăsta ce mă nimicește de la o zi la alta !
  Cruță-mi viață !
  Lasă-mă să ies din lumea asta !
  Du-mă unde nu e durere și supunere !
  Alungă-mă din ochii lor !
  Rupe-mi trupul și dă-l celor fără de hrană !
  Tunde-mi amintirile și cheleste-mi rănile !
  Iar dacă mă auzi fă o minune și căiește-mi mintea , înduplecă-mi sufletul și uită-mă de tot !
  E încă încă una din zilele când aș fugi : se mai închide o ușă cu gratii , se mai usucă un pom cu molii , se mai arde o lumină cu neștiință ,se mai ucide un om cu grijă !
     Avalanșa de explicații și întrebări s-a domolit,nimeni nu știe când o să mai vină sau dacă o să mai ajungă în noi ,digul e mai mare decât cel al apei dar nu face față focului ce a ars umanitate. Am început să mă mint în clipa in care am spus "eu nu am inimă " , dar eu am , căci dacă nu aș fi avut nu aș fi fost aici așa cum sunt .Sunt într-o lumea cu două iesiri :una spre tine și una spre nimic ,la cea spre tine am ajuns , îi cunosc toate cărările ,urcușurile și coborâșurile iar la cea spre nimic , spre neant am ajuns de mai mult timp însă abia de acum am început să mă simt acolo că în mine.Acolo pot intra exact așa cum vreau căci nimeni nu e nimic acolo ! Iar nimicul e nimeni !Acolo e răspunsul la toate rugămințile de mai sus :nu-i blestem , nu-i viață ,nu-i lume ,nu-i durere și supunere ,nu-i om , nu-i amintire și nici rană dar acolo e liniște și e iubire și iar e plin de nimic !
     S-a închis o ușă pe care scrie un obosit ,dar s-a deschis o minte mai tânără și mai ostenita de ciudățenie .
   Nebunia se naște din cunoaștere și din obsesia de șine și nimic !Tot ce avem e...nimic !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu