marți, 15 mai 2012

Complexul EU

    Ce mi se întâmplă?
     De ce eu?
     Am greșit?
     Am rănit?
     Am iertat?
                                        DAR?!
 
                                            Cine va face ceva din mine,cine-mi va ucide zâmbetul doar că să îl refacă?
      Când m-am hotărât să schimb ceva,am început cu mine.Am răbdat umilința proprilor ochi,vorbele aspre ale propriei minți printate pe buzele infantile;am făcut o carpa a propriului trup denigrat,a sufletului incababil de videcare,de remușcări și plin de teamă!
    M-am rănit singură,m-am videcat?NICIODATĂ!
    Complexele le avem toți,ale par însă mai mari,își au refugiul în brațele fricii;le aud glasul răvășit cum îmi ceartă prizionerul din înăuntru.Le aud și mă amuz,le aud și mă pierd,le aud și tac..!
    Nu am ce să fac,a trecut prea mult timp de când sunt așa,vreau doar să-mi schimb viziunea asupra mea iar tu?Poți să crezi ce vrei dar,crede-mă că într-o zi nici nu voi mai știi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu