luni, 7 mai 2012

Eterna căutare

  

 -Mă ajuți?!?
   Cersec un gram de înțelegere ca să pot oferi kilograme de iubire.Mă pripășesc în turma sufletelor abandonate,în căutare de pitici fericiți..În arșița Soarelui,pe pășunea necunoscutului,răscolind miile de mușuroaie ale furnicilor, ce-mi atacă pielea rogojita,aștept schimbarea ce va aduce o altă schimbare.
    Îți mai aduci aminte cum imploram:iertare,iubire,frumusețe?!Nu mai vreau nimic,la ce aș putea folosi astea dacă nu simt asta.Mă mulțumesc cu momentul de reculegere în care lumina absolută îmi va cutreiera prin minte și-mi voi înțelege rolul prostesc din piesa inteligenta.
    -Mă înveți?!?
   Am căzut de multe ori,am simțit cum sunt strivită de cel mai mare bivol;am simțit cum oasele se frâng în atingerea lină a puiului de curcă ce-mi ciugule sentimentele tăcute din mână.
    -Mă înțelegi?!?
   În zece vieți n-aș trăi decât una.Una plină de tine,una plină de noi..Una în care gustul apăsat al castraveților murați ne va elibera de monotonia molipsitoare a zahărului amorez.
   În zece vieți aș renunța la cuvinte,nu mi-aș obosi buzele rostind cuvinte,le-aș extenua sărutându-te.
    -Mă iubești?!?
  Dacă te iubesc să fi sigur că poți să îmi furi orice!Vreau să nu știu nimic din ce aș putea știi!Vreau ca mirosul cutezanței să atârne de firul rebel al bretonului ce ne va goli mințile și seca sufletele.
 
                                                                                    Sunt.
                                                                                      Ești.
                                                                                      Suntem.
                                                                                                 Sclava.
                                                                                                 Sclav.
                                                                                                 Sclavii.
                                                                                                           Ta.
                                                                                                           Al meu.
                                                                                                           Ai tuturor.
                               


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu