duminică, 10 iunie 2012

Revedere


 - Așează-te comod , te rog ! 
   Ți-am pregătit cafeaua așa cum am promis , sper să fie la fel de fierbinte și de amară precum dorul meu.
     - Hai , nu îți fie teamă !
   Ai un loc lângă mine , pe canapeaua pustie. Am să îți spun unele lucruri vechi ce mă apasă de parcă ar fi noi.Avem atât de multe să ne spunem , nu știu de ce dar , eu am impresia că a trecut o mie de ani ;sau mai bine zis că timpul asta în care nu ne-am vorbit a fost o veșnicie .
    Să te mai întreb acum : "de ce?" , "când?" , "cine a greșit?" ?NU, nu mai are rost...deși mai am imagini pe care nu le pot șterge lupt cu asta .
  Ne-am schimbat așa de mult..eu? nu mai sunt a ta , iar tu? nu mai ești al meu. Ne-am pierdut și noi că restul în alte brațe ,în alte buze blonde , în alte inimi profitoare dar , în viziunea lor , noi rămânem noi .Aceeași tu și eu !
      - Te rog , fă-ți curaj și intră în cameră. Nu e nevoie să te descalți , lasă-ți noroiul pe pantofi nu am treabă cu el, doar mă știi eu mă ocup de dârele de mucegai lăsate înăuntrul meu.
      - Ce mai faci , ce mai spui , ce mai simți? 
   Am uitat să îți spun că te-am împușcat ,când m-ai lăsat în voia sorții...și nu odată ci de zece ori ,m-am simțit bine făcând asta. Te-am sfâșiat cu mâinile ,ți-am luat sângele și l-am lipit de ale mele degete ce-ți spintecau palmele și-ți mângâiau coapsele. Te-am urât și te-am iubit mai mult cu fiecare clipă. Te-am visat cum mă uitasei , cum îi spuneai că o iubești . Și știi ce mă uimea? Că mă durea dar, îmi trecea iar tu dispăreai ușor, ușor din mine. M-am învârtit într-un cerc în care eu eram raza iar tu , diametrul . 
   Când mă întrebă lumea cum sunt ,spuneam :"-sunt bine !" deși nu mai știam la ce mă refer. Am ajuns aproape de visul de a răspunde că eu am să fiu o scriitoare , am ajuns departe de tine !
       - Nu spui nimic ? Bine ,taci! O să vorbesc eu pentru mine și o să îmi răspund pentru tine! Dar îți implor iertarea aspura oboselii mele de a îți spune ce simt în bine , de a lupta..clipele alea au cam apus ! 
       - Dar, dacă plec pe veci mă vei aduce înapoi???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu