vineri, 5 iunie 2015

Vin să stau (altă formă a declarației)

                                                      Vin să stau,                                  
                                                            dar
                                                      Stau să plec
                                                             și
                                                      Plec să vin
                                                            căci
                                                      Vin oricând
                                                            doar
                                                      Să mă chemi
                                                            de
                                                      Am să fug
                                                             tu
                                                       Nu uita
                                                             că
                                                       Eu vin să stau
                                                             iar
                                                        TU aștepți
                                                               și
                                                       Eu știu că tu
                                                                             mă ierți.

                               Vin să stau
                                     să
                               Te iubesc
                                                oricând,
                                                oriunde,
                                                oricât!
                              Vin, stau, plec, fug spre tine
                                          ia-mă
                                          iubește-mă...
                               Acum și pentru totdeauna
                                          nu uita
                                       Vin să stau !

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu