duminică, 4 septembrie 2011

Din nou

  Am obosit!Sunt plitisita de anotimpuri frumoase si clipe însorite..pretindem ca e perfect,însă..e jalnic de patetic!
Mă simt împlinita doar la gîndul ca e toamna!Si deşi simt durere pe care nu o mai pot suporta sunt bine..mă simt bine..pentru ca am ocazia sa-mi dresez mintea,sa o fac sa spere pana cînd vor veni deveni o alta victimă a destinului..
  E miraculos cum toamna îşi pune amprenta pe sufletul si mintea mea,cum creeaza un ansamblu în mine făcîndu-mă sa mă simt bine..As putea spune ca e un alt anotimp în care eu visez..visez vise DAR nu..e anotimpul în care spun stop viselor si mă întorc la mine..indiferent de trecut..mă întorc azi pentru a putea sta maine aici..
  Mîine îmi va fi bine,căci..va fi toamna iar eu voi continua sa fac ordine intr-o minte naluca..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu