miercuri, 7 septembrie 2011

Indicaţii stupide

   Si..uite ca am fost din nou răscolita de o stupidă melodie..si de stupide sentimente.Cum poţi sa uiti un om?Cum de învie mereu prin indicaţii stupide ce te fac sa zaci,sa suporţi chinurile remuscarilor..si plîngi,si speri,si vrei...DAR nu poţi sa faci nimic!Si totuşi..cum fac sa uit?Sa uit tot ce vreau,sa pastrez doar memoria Ta ca pe un lucru vag dintr-un trecut abuziv de NIMIC..
  Am impresia ca nu vreau sa găsesc răspunsuri la tot ce tine de întrebările cu...CUM FAC?Ei bine..nu voi face nimic,nimic din ce as putea..căci nu voi reuşi..sau da voi reuşi..însă de ce sa o fac?!Doar ca sa demonstrez ca pot?Pot!Iar tu ştii cel mai bine asta..căci amîndoi am plîns pentru tot,dar se pare ca nu si împreuna ne-am întors..e cert ne-am pierdut în noaptea de iulie cînd pustiul mi-a ademenit trupul..
    Si totuşi...dacă învălmaşeală gandurilor mele te vor asalta..anunţa-mă!O voi face si eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu