sâmbătă, 24 decembrie 2011

Dorință

    -Cum te simţi azi?
    -Sunt bine,îmi creez propriul scenariu pentru deschiderea cadourilor!
   -Chiar simţi magia?
   -Da,aştept ziua asta de cînd a zburat prin ninsoare anul trecut,iubesc Crăciunul,iubesc iarna însă..va urăsc pe voi cei care pretindeti ca vreţi sa fiţi anunţati cînd apare magia iernii!?!Cum sa apară dacă tu nu crezi în ea?!
  Zilele astea m-am amăgit încercînd sa par ca nu aud discutia de sărbătoare dispărută,am încercat căci am auzit..si..m-a durut!M-am pierdut printre miile de fulgi din mintea mea,m-am pierdut pe o cărare plină de oameni,plină de şoapte meschine...m-am pierdut în propriul gînd!Însă,repede lumina zilei m-a readus în inima iernii din copilărie...m-am văzut acolo,eram la fel ca azi..doar ca timpul îmi era atunci prieten,acum mi-e cel mai de temut duşman;ochii îmi erau plini de bucurie pe lînga mama si tata,eram noi aşteptam ziua minunată..si mi-am dat seama ca si azi suntem la fel,nu ne-am schimbat ca voi!Noi suntem clasici,dar veseli!Nu mai suntem trei,suntem patru dar  unul singur!
  Suntem în alertă!Au mai rămas cîteva ore,iar eu vreau sa te fac sa te bucuri,vreau sa te vad zambind de dimineaţa,cînd vei găsi cadouri,cînd vei dărui si vei primi.Si mai vreau..sa trăim,sa simţim,sa visam asa cum putem,asa cum ne este permis sau asa cum vrem!
      Lasă-ti sufletul sa bucure,lasă-ti mintea liberă,nu-ti bloca sentimentele azi..căci mîine nu o vei mai putea face!
    Crăciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu