duminică, 4 decembrie 2011

Învălmaşeală gandurilor

   M-am întors din călătoria nemuririi sufletului pierdut în lacrimi...A fost o călătorie tumultoasă,ciudată si fericită..a fost plină de mine intr-o camera goală.Am reuşit sa invadez orice teritoriu nul,am reuşit sa schimb propicele vis de a fi "FERICIT"...căci asta caut aici pe blog!Caut ce îmi trece prin minte si culmea..fericirea e ceea ce străbate fericitul iad din fericita agitaţie.M-am gîndit sa iau o pauza acum..căci e decembrie,e luna în care sufletul îmi trepideaza la urările calde si mirosurilor parfumate din casa privirilor sincere.M-am întors acum...acum e momentul în care îngerii si demonii fac pace..si EU si Tu si Ei..si NOI toţi ne îmbrăcăm în zambete..
  M-am întors ca sa fiu fericită...mai mult decît ieri si probabil mai puţin decît mîine..
 Nu ştiu dacă are vreo logica ce-ti spun..însă sunt sigură de faptul ca logica asta a cuvintelor de aici e ruptă din mine.e bucata din tot ceea ce simt zi de zi..si sincer acum după cum ai văzut nu sunt deloc puţine  lucrurile pe care le simt si gandesc..sunt multe si totuşi sunt nimicuri în fata privirilor reci de afara!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu