duminică, 18 decembrie 2011

Gînd obosit

  Am crescut,mă uit la mine si în fond nu mă găsesc...vad doar un chip...vad doi ochii..Si mii de întrebări ce-si găsesc răspunsul în armele tale!Dar sunt tot eu..asa cum nu mă găsesc,asa cum mă ştiu...nu vreau sa fac asta!!!!Chiar dacă îmi apeşi pe suflet,nu vreau sa o spun!Nu vreau sa o fac!Nu vreau sa mai spun nimic de tine!
  A trecut prea mult timp..s-au dus si clipele de ieri..s-au dus si  visele de mîine,vad doar cum despre mine iti mai spune cate cineva sau aud despre tine şoapte..cum ca te-ai schimbat!DAR am spus azi "am lăsat armele jos",azi e începutul acela de care am tot scris..de azi începe săptămîna mea..de azi sunt doar cu ei!
    Si...mă las pe mine,nu are rost sa mă chinui căutînd-mă căci,mă voi găsi pas cu pas..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu