vineri, 30 decembrie 2011

Paradoxul clipei

  Soarele începe sa se ascundă printre norii încovoiati;vîntul începe sa bată cu putere iar oamenii încep sa fugă,încep sa se retragă în cuibul viespilor.Începe ceva nou,începe acel ceva ce-l aşteptam,ca si acum ar trebui sa plece..începe acelaşi joc din acelaşi univers palpabil!
  La 16 ani,visele nu au limite,sunt neastamparate,fac din mine o victimă vulnerabilă.La 16 ani visez,sper..sper sa mă regasesc în oricare zi din oricare săptămîna,vreau sa fiu un om simplu fără atîtea idei macabre de viitor halucinant.Îmi vreau acum pierzania înapoi...o vreau aici si o vreau acum!
  Acum înţeleg,nu prea am de ales...poate doar sa privesc cum tu,timp,grăbit alergi.Sa privesc cum vi si pleci,cum mă laşi mereu aici apăsată de gandurile mele,gînduri ce îşi vor dreptul la viaţa..si-si vor viaţa prin tine!Fumegand de plăcerea asurzitoare a nimicului pierdut!Iar eu mă pierd în zare..si ce dacă mă doare?!?Mă arunc în lume si sper..sper la ziua gîndului trimfator cînd eu voi fi cineva prin ochii mei!Si totuşi...acum am o problema cu tine!Tu!Timpule!Eşti prea rapid..iar eu nu îţi pot face fata,îmi furi visul în care EI mă iubeau!Îmi furi clipa în care eu cresteam..iar acum îmi farami si bucata de viitor dorit!Pleacă azi..dar mîine vino,te rog...,asta îţi zic mereu..ştii?Sunt departe de gîndul de a-ti face rău!Sunt departe chiar si de ultima zi a anului..sunt încă acolo!Mă vezi?Hai fi serios!Uita-te mai bine!Sunt agatata de marginea scaunului cu privirea spre geam..si clipesc...si îmi amintesc..ca am un gust ciudat...si mai am un gol..dar mă vezi acum?Sunt în urma ta!!Iar tu mă indrumi spre mine!Hai timpuleee,ajuta-mă!Nu-i lăsa sa-mi ia tot!Adu-ti aminte ca sunt sufletul dominat de vise!Ajuta-mă...Promite-mi ca la bătaia ceasului,la prima bătaie a zilei ratacite de ianuarie,mă voi găsi!Promite-mi ca tu,timp,vei fi bun cu mine,promite-mi ca tu,an nou,îmi vei aduce nu doar bucurii însă adu-mi de ar fi sa sufar o suferinţă înecata în zambete..promite-mi ca de astea sunt minciuni,vor fi cîndva un adevăr dintr-o alta zi de ianuarie..o alta prima zi de ianuarie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu