sâmbătă, 17 martie 2012

Rugăminte

 Gandurile mele nu reprezinta nimic!Sunt formate din tot.Din visul meu si din nimicul ce ma inchide.
Imi e teama de ceea ce pot face,sau..mai bine zis mi-e teama de gandul meu;nu stiu unde ma poate desi nu imi e teama de ceea ce sunt sau voi deveni.
 Si cu toate astea sunt departe..departe de lume,departe  de tine,departe de mine...departe de gandul asasin de a te rani.Nu-mi doresc sa te ranesc!Insa,visez sa te torturez,sa-ti smulg cu brutalitate fericirea ca mai apoi sa-ti iubesc ranile si sa te vindec,in speranta ca,eu iti sunt calaul dar si leacul asa cum tu candva mi-ai fost stapanul!
 Ti-as cere iertare,te-as ruga sa ma ajuti..iar la final cand lumea va fi unica stapana te voi implora sa-mi scoti inima si sa o faci una cu pamantul.Sa o tai in mii de bucati,sa le dai tuturor cate o bucata moarta din mine iar tu?!Tu te poti multumi cu simtul,caci voi simti prin tine.Ma voi ademeni in cercul lui Argus si te voi proteja caci ce semeni aduni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu