miercuri, 25 martie 2015

Din inimă

   Trecerea zilelor e marcată de momentele cu adevărată relevanță în devenirea umană; astfel că sunt momente  pe care le poți numi revelatorii, pentru că te marchează pe veci, dar sunt și momente nesemnificative, pe care le înăbuși în barca dezinteresului. Îmi cunosc toate clipele de glorie, la fel cum îmi cunosc toate momentele ce m-au marcat și a căror amprentă zace pavată pe chipul meu, asemeni oricarei alte  ființe am un moment aparte, un moment de la care totul s-a schimbata; în fond e acel moment unic ce face timpul să se oprească, iar momentul meu a atras ca un magnet alte sute. 
     Obișnuiam să scriu într-o manieră clasică condusă de rațiune, fără muză proprie, ci inspirată de exterior și regăsită în oricare ea sau el, dar azi inima îmi spune pentru cine să scriu, azi totul s-a schimbat am muza mea cu ochii verzi și privire dubioasă în momentele de liniște pentru lume, azi motivul meu ești tu. Fiecare om își vede povestea altfel și specială, defapt o vede unică și superioară celorlalte, așa că nu mă abat de la turmă și am să spun că eu și tu suntem cei din linia întâi, am să scriu despre noi asemeni unor nori ce veghează și domină. 

   Te așezi comod în brațele mele și te dezbraci de tot răul de peste zi, nu vorbești, doar zâmbești și-ți tremuri pleoapele, mă lași să-ți șoptesc ușor speriată „ce ai?” ca să te poți apropia de ureche mea pentru răspuns „ te am pe tine și e tot ce vreau”…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu