joi, 28 mai 2015

De seară

   Bună suflete, cum ți-a mers azi? Sunt curioasă și dornică să aflu ce s-a întâmplat azi cu tine. Mi-ar plăcea să îmi spui că azi ai completat pagini la povestea ta, mi-ar plăcea să aud cum rostești fericirea.    Suflete, azi aș vrea să fie despre tine, doar că nu știu cărui suflet îi vorbesc. Mă ambiționez să le cuprind pe toate, să le pun adunate: suflet lângă suflet, fără distanță și fără garduri...numai că bătaia crengilor în geamul mare ce mă apără de firg a alungat multe suflete, poate că s-au simțit amenințate de gălăgie și au crezut că am să le sorb liniștea.
  E o noapte de mai, e frig. Ar părea că vara încă nu are curaj să apară...sau, poate, îi e dor de iarnă. Sufletul iernii cu vânt rece e ascuns în fiecare alt anotimp, cât despre toamnă nu mai amintesc, căci ea e refrenul lin de la radio ce te plimbă pe puntea vieții tale.
  Sunt înconjurată de bagaje ce mă privesc temător, nu știu ce li se va întâmpla, au sufletul în pungă. Iar eu ca o necunoscătoare am legat-o să nu cumva să iasă. Ce îți fac suflete din bagaj? Stau fără grijă te duc acasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu