sâmbătă, 14 aprilie 2012

„Moda trece, doar stilul rămâne.”

  -M-am săturat!Ţi-o spun azi,maine..zi de zi dar fără să incerci să ma asculti..

Fetelor sunteţi naive!Sunteţi prea naive pentru lumea pe care chiar voi o controlaţi. ..(cine sa ma asculte?)
    O să mă abat puțin de la stilul cu care v-am obișnuit,de la subiectele eterne ale blogului și sufletului meu;pentru a spune un lucru :PROSTIA E LA EA ACASĂ!
    Am observat cum ne lăsăm infulentati de ambalajul tare obținut în urma unui intens proces al "impresionării".Nu ne putem forma singuri!E clar,toți avem nevoie de modele..însă,toți trebuie să știm un lucru:diferența dintre negativ și pozitiv(bine-rău).
   Iar cum acest imbold dement(de a face tot ceea ce fac alții,de a purta exact ceea ce poartă alții)intră în mintea naivă și pierdută în mii de expresii ale frumuseții,facem exct ceea ce nu vrem,criticăm pe alții fără să ne uităm la noi!
    Nu sunt perfectă,nu vreau și nici nu pot.Am mai multe defecte atât fizice cât și morale decât oricine altcineva.Dar asta nu mă impinge spre banal,spre compătimirea privitorilor.
     Cum să te eliberezi de "copy-paste"?!?Simplu,zic eu,ești unică prin tot ceea ce ești.Ai un stil pe care nimeni nu-l mai are!Așa că,nu e nevoie să "te tunezi" e nevoie să "te eliberezi"!
    Aud des că fetele nu pot fi și frumoase și destestepte.Vă simțiti ofensate însă,e din vina voastră,a noastră(căci,suntem singure dar toate).
    Dacă dăm masca jos,ce mai rămâne?Sau mai bine zis cine?

2 comentarii:

  1. O postare pe care ar trebui sa o citeasca toate fetele,dar chiar si daca ar citi-o ma indoiesc ca se vor schimba in vreun fel pentru ca le place stilul de viata copiat,fara nimic unic...e mai simplu sa copiezi decat sa arati propriile idei sau pareri.Oricum,postarea e din pacate adevarata si e bine ca nu chiar toate fetele poarta aceasi marca "copy-paste"

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu,am spus exact ce am gandit,ceea ce cred..desi ar mai fi multe de spus(si cred ca voi mai spune).Multumesc pentru sustinere!

    RăspundețiȘtergere