vineri, 6 aprilie 2012

Prima lecție

  *-Știi când dispare iubirea?
       -Când suferi mult?Sau cu trecerea timpului?
       -Mai gândește-te!La tine când a dispărut?Sau când crezi că va dispărea?
       -Nu m-am gândit la asta..dar,cred că atunci când voi simți că cedez,că am suferit că nu mai pot..
       -Atunci..tu nu iubești,renunți.Iar eu am întrebat:când dispare,nu când renunți!
       -Dispare când nu mai vrei,când uiți...când ai trecut peste,când mergi mai departe.
       -Tu,vrei să îmi spui,acum că o iubire piere când întâlnești alta.
       -Așa cred..
       -Nu,dacă ai trecut mai departe,nu înseamnă că,trebuie să renunți din a iubi ceva ce ai avut..Și știi de ce spun asta?De ce tot încerc să te fac să te gândești?Să-mi dai un răspuns din inimă?
       -De unde știi atât?Și..nu,nu înțeleg unde vrei să ajungi.
       -Vreau să ajung în inima ta,să te fac să te eliberezi de ideile raționale,brute.
       -Atunci când dispare iubirea?Spune-mi tu...
       -Iubirea dispare când nu există.Pentru că  iubirea nu dispare,o poți uita pentru o clipă,o poți învălui în trecut,în ceață...dar o vei găsi acolo plină de praf..e la fel ca o carte pe care ai adorat-o,o uiți cândva dar te vei întoarce la ea,pentru a-ți mai aminti...
       -Atunci eu nu am iubit?!A fost doar o rătăcire..?
       -Asta numai tu știi...!
       -Am iubit!Dar am cedat...
       - Și încă ceva...Si sper sa notezi asta!
"Să iubeşti înseamnă să suferi. Pentru a evita suferinţa, trebuie să nu mai iubeşti. Dar în cazul ăsta, suferi pentru că nu iubeşti. Prin urmare, când iubeşti, suferi, când nu iubeşti, tot suferi, iar când suferi, suferi. Fericit eşti atunci când iubeşti. Aşadar, să fii fericit înseamnă să suferi, dar suferinţa te face nefericit. Deci, ca să fii nefericit, trebuie să iubeşti sau să iubeşti suferinţa sau să suferi de prea multă fericire."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu