marți, 1 martie 2011

Cea dintai dimineata

         Cea dintai dimineaţa mi-a bătut cu pasi repezi la geam trezindu-mă înconjurată de aceeaşi pătură albă de nea..am îndrăznit din impuls sa spun doar:"offf" fără sa realizez ca primăvara e în interiorul meu obligandu-ma la trezire..La trezirea din inghet..
   Acum e cea dintai dimineaţa pentru toţi..nu te lasă cufundat în monotonia din urma...Nu,te rog nu face asta..
Deschide-ti ochii priveşte lasă-te dus de val..de razele de sare ce vor topi urma de ieri..Ele,razele,te vor coplesi cu ardoare lor..te vor face sa visezi...!Te vei hrăni exact la mine..cu vise!Visele îmi dau puteri colosale..
    E martie..e marţi..e marţisor..si..eşti TU!Asta face ca cea dintai dimineaţa sa fie speciala si va dura o eternitate a secundelor în care mă voi pierde în albastru înălţator...
    Visează!Pentru ca..visele nu se pierd dimineaţa ci..doar iau o alta forma..
                      
                                                                               

                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu