marți, 8 martie 2011

Suflet langa suflet

   O zi de vară aparent obişnuită..nimic special la ea..poate doar un suflet ce îşi deschidea ochii pentru prima oară sub o privire caldă.
  Sincer va spun nu înţelegeam de ce ochii aceia mici si colorati mă priveau insistent  cu o pată de lacrimă în ei.Era ciudat pentru mine deşi..mă simţeam bine în braţele ei..eram înconjurată de o căldură ce-mi stîrnea setea nebună de cunoaştere...Si de aici a fost doar un pas,căci au urmat nopţi nedormite în care EA îmi veghea somnul calauzindu-mă pe un tărîm al povestilor..poveste pe care ea,persoana aceea speciala,mi le soptea cu drag.A fost mereu acolo,lîngă mine cînd aveam nevoie si acum e aici.Nu mă lasa si pentru asta îi multumesc!!
   Ea e cea care zi de zi e aici,cu mine..dacă as putea as face orice doar ca tu sa stai mereu aici lînga mine si sa îmi spui ce sa fac..nu mă satur niciodată de privirea si sfatul tău.Mereu voi fi copilul tău ce are nevoie de ajutor iar tu..tu mereu vei ramane fiinţa cea mai dragă..Te rog rămîi azi..rămîi maine..rămîi mereu aici lînga mine am nevoie de tine..
      Nu vreau sa cresc..vreau sa rămîn mereu pruncul cel mic ocrotit de iubirea ta..iar tu vei rămîne veşnic mămică mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu