vineri, 4 martie 2011

Zambete zdrobite

     O ultima şoaptă,un ultim dans si o nouă zi..totul trece deşi..totul nu se uita însă..eu vreau sa uit.De mîine voi fi mai bine.Îmi voi începe ziua cu un zambet promiţător pentru orice situaţie.Voi rade asta vreau..vreau sa zambesc sa mă imbat cu un dans al secundelor..
  Vreau ca magia trecutului sa ma poarte spre un inceput fără sfîrşit..un început în care sunt doar eu si un posibil EL dar..
   Si dacă te vei întreba peste ani ce fac sa şti ca sunt bine..voi fi bine.Probabil voi deveni eroina mea,ce va lupta pentru o inima deloc caldă.O inima zdrobita chiar de mintea diabolică ce îi zace-n trup..o minte ce fuge de ceea ce doreşte..dar va fi bine..în ultima clipa va veni acel zambet dar înecat în lacrimi.
  Sa nu îţi faci griji ca sunt nefericita pentru ca nu asta e dorinţa mea de viitor.Ti-am zis anii vor trece ruinand castelul fără ca măcar sa fie clădit...castelul iluziilor.Aici mă vei găsi..
  Mîine paşii mei  se vor îndrepta către un alt ţinut departe de priviri maliţioase..vor dar zambete fie ele înecate în sambete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu