miercuri, 9 martie 2011

Promisiuni uitate

   Candva demult mi-am promis ca nimic si nimeni nu va putea ucide flacara si zambetul de pe fata mea..Mi-am promis multe atunci,multe s-au spus si multe s-au uitat!Am uitat eu de steaua ce s-a aratat  în noapte tîrziu cînd vroiam sa cred ca tot ce vreau nu se va sfîrşi.Dar au rămas doar povesti..povestea promisiunilor mele uitate în gara tîrziu..
  Niciodată nu voi putea înţelege de ce fiecare zi îmi schimba gîndul si-mi fura sentimente!Mă intristez  cand realizez ca trecutul a luat cu el  tot ce demult mă făcea sa zambesc..Acum nu mai am curaj sa spun ce simt..iar tu nu vei înţelege cat te-as fi putut iubi..dar asta e alta promisiune uitată la ceas de noapte.
  Acum îmi voi promite ca voi invata sa fac ce-mi spune inima!Si..îmi promit ca pentru tine voi rămîne o străină..chiar dacă vei avea mereu loc în lumea mea.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu