marți, 1 martie 2011

"Eternal Flame"

     Mi-am rascolit cufarul secretelor cu o melodie..nu e una obişnuită,e a noastră..e piesa inimii mele...e cea care
îmi cînta automat în gînd.
   Nu vreau sa sufar..deşi o fac..Vreau doar sa plîng,sa mă mint deşi..detest minciuna.Din vinta TA!..
  Mi-e teamă de tot!De tot ce ar putea sa nascoceasca inima mea nebună.E nebună de dor..Dorul pleacă..
calatoreste liber prin lume ducînd cu el întreaga mea poveste.Poveste de care nici tu nu eşti străin.Voi evita acum sa vorbesc despre tine,va fi mai bine..voi spune despre mine..de ce ia naştere în urma versurilor cuprinzatoare...Si..se nasc controverse pentru ca nu le pot înţelege,sentimentele,mă coplesesc din nou parcă trimise de tine..TU,cel ce-mi stai acum în fata pretinzand ca nu ai nici o vină.Nu te contrazic nu ai tu nici o vină.
    As putea da vina pe tine,sa fi TU vinovatul zbuciumului..dar nu e vina ta ci..a mea!E vina mea ca mă gandesc la tine si la mine,eu sunt vinovată si mă voi condamna pentru asta..însă la vise nu pot renunta!
   O sa visez în continuare la tine si la mine..si o visez cum ascultăm din nou aceeaşi piesa pe acelaşi ritm în valuri de iubire..
                                      

 


     
 
 
 
 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu