joi, 3 martie 2011

Un inceput

      Azi sunt fericită...azi e un banal început pentru ceea ce va urma!Dar ador banalul ce mă face sa zbor ce îmi da puterea sa merg acum mai departe,sa uit ca ieri plîngeam..Zbor!!Sub inconstient pentru ca ceva a rămas în ziua de ieri,zi pe care vreau sa o inec în mare..
   Alerg la mare sa îmi inec tistetiile în adancurile ei..voi pleca cu primul tren venit în ceasul nopţii.Va fi o gara schimbată cu un tren obişnuit si cu un traseu etern căci..voi ajunge la mare dar..nu ştiu dacă mare va fi  cu mine.
   Sufletul a ajuns la apa regretelor,e acolo de la început mă aşteaptă..ştie ca mereu o sa mă întorc la ceea ce îmi face bine.Tu mai ştii asta?Sau ai uitat?!Acolo poposesc sufletele ostenite dar fericite..asa sunt si eu acum,asa îmi e sufletul:obosit dar e fericit în instabilitatea emoţională.
  O sa strig..sa auzi si tu ca de azi sunt fericită!...Voi lasa totul sa treacă pana intr-o zi cînd...vei afla!

Un comentariu: