marți, 15 martie 2011

Nimic azi

   A fost cîndva de mult un vis frumos...asa încep toate poveştile si se termina cu au trăit fericiţi pana la adînci batraneti....Nimic din ce spun numai cred,nimic din ce visez numai sper..Numai fac nimic intr-o zi de primăvara..numai am puterea sa zăresc nimic..puterea mea s-a molesit..
  Am doar vise spulberate si mi-e frica sa nu cumva sa  strivesc si eu alt vis cu pasul  meu supărat...Azi a rămas doar ceea ce ar fi putut fi..azi e un nou sfasit pentru alt început...azi totul eu un "cîntec prost" mai ales acum cînd vad ca primăvara a început fără mine si fără tine...
  Acum ma voi duce sa ma imbat cu al drogului parfum..daca vei vrea sa ma gasesti nu ma cauta caci nu plec..doar ma voi arunca in apele viselor fara sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu