luni, 7 martie 2011

Eternul vis

     Încă o zi a fost tăiată din calendarul vieţii mele ..a fost o zi obişnuită dar speciala..a fost unică si asta a stîrnit în mine dorinţa de a nu şterge cu buretele aceasta zi.
  Probabil e doar începutul..căci vor trece zile lungi în care eu voi aştepta zadarnic sa mai vi..Te voi minti ca am uitat!Asta mi-am propus de la început..însă acum vrea sa te pun în tema cu ce voi face în caz de..intr-o zi vei avea nevoie de o inima bătrîna si de o mine tînăra.

  Mă vei găsi aici..unde m-ai lăsat în noapte tîrziu.As vrea sa fiu neschimbata însă..nu îţi promit asta..o poveste mă schimba..Nu e vina mea ca nu mă pot încrede în viitor deşi as vrea sa vin la tine prin trecut;în el as crede.Eu sunt cea care crede în povestea de la apus în care un EL si o EA erau rapusi de orice alta forma de viaţa cei inconjura..
   Sunt o naivă asta o ştiu!Sunt naiva timpului ce mi te-a luat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu