sâmbătă, 12 martie 2011

Cine sunt eu?

       Încerc acum sa găsesc răspunsuri la întrebările ce se lasă greu pe mintea-mi fragila.Sunt întrebări pentru mine..pentru latura a mea pe care nu îndrăznesc sa o cunosc.Ştiu ceva despre ea...dar mi-e teamă sa strig sa auda toţi cine sunt eu.
Mi-ar fi mai uşor dacă ti-as spune ca sunt un om bun..însă tu nu ai înţelege sau ai spune ca e patetic si tipic.Mă vei judeca pentru secretul fiinţei mele iar eu  te voi asculta,voi încerca sa îţi spun ca nimic din ce crezi tu nu îmi e străin însă te voi condamna pentru ca încerci sa mă definesti cu banalităţi.
Asculta-mă!Încerca sa îţi dai seama ca nu sunt nimic mai mult decît o marionetă a timpului ce se lasă copleşită de ziua ce va urma.
  Îmi aduc aminte cum cîndva(nu mai ştiu data si locul)cineva mi-a spus ca duritatea mea poate fi doar un pretext căci...adînc nu e asa.Nu sunt o "dura" sunt doar o victimă a celor ce vor urma,sunt intaratata de nimicul în care stau..parcă dorind sa mă agăţ de o undă de lumina pentru a putea afla cine sunt eu!
   Dacă vei veni acum sa mă întrebi cine sunt eu ti-as spune fără ezitare:
-De-ai vrea sa afli despre mine te rog intra în sufletul meu si vei vede..ce sunt si cum sunt.Sunt o fiinţa asta cred ca deja ştii.Însă nu ştii ca eu nu sunt ca tine..eu mă ascund zilnic sub o masca de fier..masca pe care atunci cînd îţi scriu aici pe blog o las pe birou,ca sa poţi sa afli ca nu sunt ce crezi ci..sunt ce sunt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu